Online afspraak maken
Indien u zich heeft aangemeld voor het patiëntenportaal van MijnGezondheid.net kunt u 24 uur per dag online of via de MedGemak app een afspraak maken. U kiest zelf met wie u een afspraak wilt maken. U krijgt een aantal opties waaruit u kunt kiezen. Indien u een brief heeft ontvangen met het verzoek een afspraak te maken bij een specifieke medewerker dan verzoeken wij u om bij die medewerker een afspraak te maken en niet bij iemand anders.
Als u de afspraak heeft gemaakt, staat deze direct in onze agenda.
Het is niet mogelijk om online afspraken te maken met onze POH-GGZ.
Wij verwachten van u dat u:
- de reden van uw bezoek duidelijk aangeeft;
- rekening houdt met onze taakverdeling (U maakt voor een voetwrat b.v. een afspraak bij de assistente en niet bij de huisarts. Zie op deze site bij ‘dienstverlening’);
- geen afspraak maakt indien u of uw huisgenoot Corona gerelateerde klachten heeft;
- aanklikt dat u een herinnering wilt ontvangen, zodat u de afspraak niet vergeet;
- 24 uur te voren uw afspraak annuleert indien u toch verhinderd bent op het door u ingeplande tijdstip.
(Indien u niet tijdig vooraf annuleert dan ontvangt u van ons een factuur. Zie hiervoor op deze site ook bij veel gestelde vragen).
Het is niet mogelijk om online een afspraak te maken indien u nog geen MGn account heeft.
In onze vakantieperioden kunt u vanzelfsprekend ook online geen afspraken inplannen. Onze vakanties staan elders op deze site vermeld.
Telefonisch
Telefonisch kunt u afspraken maken tussen 8.00 – 12.00 uur
Bel (0165) 540100 toets 2
Spoed?
Is het een spoedgeval of twijfelt u over de ernst van de klachten? Neem dan direct telefonisch contact op
Spoed (0165) 391499